logo

Această platformă este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni!

Platformă Consiliere Antreprenorială

Acasă > ȘTIRI > Cum te ajută rețelele de socializare să îți promovezi afacerea

Cum te ajută rețelele de socializare să îți promovezi afacerea

Publicat pe de către: admin

O strategie coerentă pe rețelele de socializare va duce la creșterea traficului pe site-ul companiei, va consolida brandul și va spori vânzările.

Dacă nu ai început încă să îți promovezi afacerea pe rețelele de socializare, este momentul să o faci. Potențialii tăi clienți sunt deja acolo și așteaptă să te întâlnească.  Pe rețelele de socializare, poți dialoga cu clienții existenți și poți iniția conversații cu potențialii consumatori. În plus, fiecare profil pe care îl vei crea îți va îmbunătăți performanța în căutările organice pe google.com și alte motoare de căutare.

Campania pe o rețea de socializare nu trebuie să urmărească „like“-urile

Multe afaceri își transformă activitatea pe rețelele de socializare într-o simplă goană după ”like”-uri. Numărul tău de prieteni, comentariile sau urmăritorii rareori măsoară corect succesul tău în social media. Obiectivele unei strategii corecte sunt creșterea traficului pe site-ul companiei, generarea unor piste de vânzări, consolidarea brandului companiei, creșterea vânzărilor și aprofundarea cunoștințelor despre clienți. Stabilește-ți obiective relevante și măsoară-le corelând informațiile oferite de platformă (de exemplu, Facebook Insights) cu cifrele interne pe care le deține compania ta.

Alege un canal de promovare principal

Dacă ai o afacere mică sau mijlocie, resursele tale pentru promovare sunt limitate. Strategia pe care o recomand este să îți alegi un canal de promovare principal și alte două-trei rețele ”pasive”. Pe canalul principal, vei avea o strategie propriu-zisă, iar pe cele secundare doar vei redistribui, periodic, informațiile publicate pe canalul principal. În acest fel, nu îți vei irosi resursele pe prea multe platforme și, în același timp, vei beneficia de o vizibilitate bună pe Internet.

Deși fiecare rețea are specificul ei și necesită o strategie diferită, este indicat să începi cu obiective realiste. În momentul în care campaniile tale vor deveni sustenabile, poți realoca veniturile și să începi să folosești în mod activ mai multe canale. Astfel, vei avea strategii dedicate pentru fiecare canal în parte.

Dacă nu știi încă pe care dintre rețelele de socializare se află clienții tăi, poți afla direct de la ei: redactează chestionare pe tema relației cu clienții și chestionare de evaluare, care măsoară satisfacția consumatorilor. Dacă nu poți identifica o tendință clară, poți începe cu Facebook, întrucât este platforma cu cea mai mare audiență.

Pentru cele mai multe afaceri, pagina de Facebook poate reprezenta locomotiva activităților de promovare pe social media, iar Google+, LinkedIn și Twitter funcționează bine ca platforme secundare.

Mai multe informații, aici.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Informații similare