Cum să-ți promovezi afacerea cu ajutorul pliantelor
Publicat pe ⋅ de către: admin
O metodă accesibilă de promovare pentru o companie mică sau mijlocie este distribuirea de pliante. Pentru a capta interesul clienților, poți transforma fluturașul într-un cupon de reducere.
Cu un dram de creativitate și costuri relativ mici pentru imprimare, îți poți informa potențialii clienți despre serviciile pe care le oferi. Problema este că nouă din 10 persoane vor arunca pliantul tău la primul coș de gunoi. Astfel, pentru a atrage atenția publicului și pentru a-l determina să păstreze și să utilizeze pliantul tău, ai nevoie de o strategie.
Cele trei funcții ale unui pliant
Calitatea hârtiei, folosirea unei forme atipice, o abordare neobișnuită sau o echipă care să distribuie pliantele te pot ajuta să te diferențiezi, însă presupun costuri mari, pe care o firmă mică nu și le permite.
Astfel, o abordare simplă și mai puțin costisitoare este să oferi o promoție prin pliantul tău – de exemplu, un cupon de reducere. Cuponul poate fi atașat fluturașului sau, și mai bine, inclus în mesaj. Potențialul client se va gândi de două ori înainte să arunce la gunoi un pliant cu valoare monetară. Chiar dacă nu este interesat de reducere, se va gândi la un membru al familiei sau la un prieten care ar putea beneficia de serviciul oferit.
Valoarea oferită pliantului, monetară sau de altă natură, îndeplinește mai multe functii:
– spargi bariera inițială de comunicare cu potențialii clienți și le atragi atenția
– ajută clienții să aleagă serviciile oferite de tine în defavoarea competitorilor
– oferă clienților un motiv de a nu arunca pliantul – îl vor da cuiva cunoscut, care este interesat de serviciile pe care le oferi.
Pentru a citi articolul complet, accesați următorul link.