logo

Această platformă este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investește în oameni!

Platformă Consiliere Antreprenorială

Acasă > BLOG

BLOG

Cum să identifici clientul ideal pentru produsul tău

Cum să identifici clientul ideal pentru produsul tău

Profilarea clienților te ajută să îi încadrezi în niște tipologii care îți vor permite să cons­truiești cele mai bune oferte și mesaje de promovare, ca să vinzi cu mai mult succes. Clienții de coșmar sunt acei clienți greu de gestionat și care sunt mereu nemulțumiți. Nu îți respectă timpul și nu apreciază valoarea serviciilor sau produsului tău.  Nu îți pot spune ce anume îi nemulțumește sau cum poți îmbunătăți lucrurile.  Îi interesează doar prețul cel...
Cum să comunici cu potențialii tăi clienți

Cum să comunici cu potențialii tăi clienți

Experții în marketing pledează pentru o comunicare centrată pe nevoile clientului. Foarte puține companii reușesc, însă, să pună în practică teoria. De ce se întâmplă asta? Pentru că nu este suficient să adaptăm mesajele noastre la nevoile generale ale clienților noștri, ci...
Cum ajută ofertele speciale îmbunătățirea vânzărilor

Cum ajută ofertele speciale îmbunătățirea vânzărilor

Mulți clienți potențiali au un interes generic pentru produsul tău, sunt deschiși la ideea de a-l achiziționa, însă le lipsește imboldul de a cumpăra. Astfel, singurul răspuns pe care nici un vânzător nu vrea să îl audă este “mă mai gândesc la oferta ta“. Practic, cu cât...
Strategii de promovare afacere – a patra parte

Strategii de promovare afacere – a patra parte

BRANDING- UL Crearea unei afaceri implică şi o viziune asupra brandului ce va urma să fie promovat. Astfel, în crearea brandului care să reprezinte compania creată, trebuie să se ţină cont de faptul că prin particularităţile sale acesta trebuie să fie poziţionat cât mai bine în...
Strategii promovare afacere – a treia parte

Strategii promovare afacere – a treia parte

Strategii de marketing Conform specialiştilor există trei canale prin care se pot transmite mesajele: Primul canal ar fi evenimentele speciale – implicare vedetelor în promovarea evenimentului şi a campaniei, pentru a atrage un număr cât mai mare de persoane. Al doilea canal folosit pentru...
Strategii de promovare afacere – a doua parte

Strategii de promovare afacere – a doua parte

Ce înţelegem prin strategie? “Mulţimea obiectivelor sau scopurilor împreună cu politicile sau planurile elaborate pentru atingerea acestor obiective, formulate astfel încât să definească domeniul de activitate al firmei prezent sau viitor precum şi tipul de firmă” (Andrews, 1971). O...
Strategii de promovare afacere – prima parte

Strategii de promovare afacere – prima parte

1.      Conceptul de marketing Conceptul modern de marketing a semnalat că firmele de afaceri au fost nevoite să pună cel mai mare accent pe necesităţile clientului. A impus totodată înfiinţarea unui nou compartiment care să ajute toate celelalte departamente din structura unei firme...
Turismul rural şi agroturismul – concepte diferite!

Turismul rural şi agroturismul – concepte diferite!

Turismul rural şi agroturismul sunt două concepte diferite, deşi unii autori consideră că sunt identice. Aceste concepte se identifică până la un anumit nivel, după care se diferenţiază. Turismul rural are o arie de cuprindere mai mare, incluzând şi agroturismul. Dar, spre deosebire de...
Concepția de turism rural în accepțiunea românească

Concepția de turism rural în accepțiunea românească

Turismul rural și agroturismul sunt două concepte diferite, deși unii autori consideră că sunt identice. Aceste concepte se identifică până la un anumit nivel, după care se diferențiază. Turismul rural are o arie de cuprindere mai mare, incluzând și agroturismul. Dar, spre deosebire de...
7 greșeli ale antreprenorilor aflați la început de drum

7 greșeli ale antreprenorilor aflați la început de drum

Cei mai mulți antreprenori sunt familiarizați cu procentajul ridicol de business-uri care dau faliment după primele luni de activitate. Antreprenorii care au dobândit succesul îți vor spune, cu siguranță, că nu au reușit în viața doar datorită succesului. Au muncit mult și, în cele...